Okładka książki Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym

Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788323341307
EAN:
9788323341307
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
240
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
29,71
 zł
Cena detaliczna:  
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,71
Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat stał się cenny i jednocześnie bezprecedensowo powszechny, wymaga jednak czegoś więcej niż sama wiedza o komunikowaniu się – wymaga zarządzania tym procesem, czyli brania odpowiedzialności za jego kształt i przyszłość. Brzmi jak misja niemożliwa? Zapewne można tak to postrzegać, aczkolwiek istota ludzka ma to do siebie, że lubi się uczyć i jest w tym niezwykle skuteczna, a więc może się także nauczyć, jak robić rzeczy niemożliwe. Niniejsza książka stanowi zaproszenie do wspólnej nauki, bilet w przyszłość, w której jest miejsce dla człowieka, w przyszłość, którą może stworzyć komunikacja, budowanie więzi i mostów między ludźmi. Czas, by zarządzanie wzięło za to budowanie odpowiedzialność.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj