|
5 języków docenienia w miejscu pracyNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788363488482
EAN:
9788363488482
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi
Wydawca:
format:
14.5x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2015
wysyłka:
48h
35,81
zł
Cena detaliczna:
63,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,81 zł
OpisRecenzjeDoceniasz swoich współpracowników. Ale czy oni czują się docenieni? Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracownicy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci: zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy, zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy, podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany, zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem. ""Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji."" Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft. ""Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż umiejętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach."" Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy. ""Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje."" Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|