Koktajle Klinika soku

Koktajle Klinika soku

Srednia ocena: 5,00 (2)
ISBN:
9788372295484
EAN:
9788372295484
rok wydania:
2016
Wydawca:
format:
16,5x20,5 cm
liczba stron:
272
wysyłka:
24h
23,89
 zł
34,90 zł

Koktajle. Klinika soku – Magdalena Makarowska

Znana dietetyczka Magdalena Makarowska proponuje 100 przepisów na owocowe i warzywne koktajle. Proponowane przez nią soki są pyszne, zdrowe, zasmakują każdemu i dodatkowo wesprą procesy leczenia. Ogromnym atutem książki są zdjęcia prezentujące koktajle w smakowitym wydaniu.

Magdalena Makarowska

Makarowska znana jest jako dietetyczka-hedonistka. W swoich programach odchudzających proponuje bowiem potrawy, które pomagają zrzucić kilogramy i są smaczne! Jest autorką poradników o odchudzaniu: Jedz pysznie, chudnij cudnie!, Jedz pysznie razem z dzieckiem, Dojrzała i szczupła, Jak odchudzić swojego mężczyznę… i Vege na diecie.

Koktajle

W książce Koktajle. Klinika soku odnajdziemy 100 przepisów na przepyszne soki warzywne i owocowe. Wśród nich są pomysły na napoje śniadaniowe dodające energii i lunchowe zaspokające głód. Oprócz tego w książce znajdą coś dla siebie wegetarianie, kobiety w ciąży i po 50. Koktajle Makarowskiej sprawdzą się także podczas diety odchudzającej, a dla ćwiczących na siłowni będą świetnym uzupełniaczem energii po wysiłku. Nie od dziś także wiadomo, że koktajle pomagają w detoksykacji organizmu i upiększaniu ciała. Na ostatek – w książce odnajdziemy przepisy na koktajle pomagające przy leczeniu różnorakich schorzeń.

Fragment książki

Świeżo wyciskane soki warzywno-owocowe są najskuteczniejszym sposobem na to, by szybko i efektywnie dostarczyć sobie składników pokarmowych w bioprzyswajalnej formie.
Prawdziwy sok to tak naprawdę owoc i warzywo w płynie. Żeby spełniał nasze oczeki¬wania, powinien być w stu procentach naturalny, bez dodatku wody czy cukru, wyprodu¬kowany bezpośrednio z owoców i warzyw, a nie odtwarzany z koncentratu, oraz jak najświeższy, a nie z długim terminem przydatności do spożycia. Tym warunkom sprostają właściwie tylko świeże soki tłoczone lub wyciskane oraz koktajle z całych owoców i wa-rzyw z miąższem. Jest to ważne dlatego, że tylko wtedy do soku trafia również błonnik, niezbędny do wiązania i spowalniania wchłaniania cukru, co sprawia, że napój taki syci na długo.
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca spożywanie pięciu porcji owoców i warzyw dziennie. Prawidłowo skomponowany sok bez problemu pokryje to zapotrzebowanie. Niektóre badania wskazują, że świeże soki z miąższem są przyswajalne w 75% już w ciągu 15 minut od spożycia, podczas gdy surowe warzywa dopiero po ok. 2–3 godzinach i tylko w 20%.
Świeżo wyciskane soki, które trafiają od razu do szklanki, są najbogatszym źródłem witamin (m.in. antyoksydacyjnych C, A, E), gdyż nie przechodzą żadnych zabiegów konserwujących, które by je niszczyły. Ogromną rolę odgrywa jednak wybór odpowiedniej wyciskarki, ponieważ np. typowa sokowirówka wykonująca aż 10 tysięcy obrotów na minutę wytraca większość witamin. Głowica wyciskarki zaś wykonuje tylko 60 obrotów na minutę i podczas takiego procesu otrzymywania soku nie zmienia się struktura koloidalna składników odżywczych, głównie protein i minerałów, będących esencją naturalnego bogactwa roślin.

Dodaj własną recenzję

wyłącznie do wiadomości księgarni - nie będzie widoczny przy recenzji
ocena*:
* - pola wymagane

Recenzje

Magdalena, blog "Słodkie okruszki", ocena: 5,0/5
2016-06-08
Dla tych co kochają owocowe lub warzywne połączenia… Dla których blender to codzienność… Dla tych, którzy szukają nowych połączeń…. Dla tych, którzy chcą zadbać o zdrowie… Dla dużych i małych… Dla wszystkich… Książka „Koktajle. Klinika soku” Magdaleny Markowskiej, to idealna propozycja dla każdego. Autorka zebrała w jednym miejscu, aż 100 różnych, pysznych, a do tego zdrowych przepisów. Wszystko w jednym miejscu. Na 272 stronach znajdziemy wiele ciekawych przepisów z podziałem na grupy w zależności od ich przeznaczenia. Czy wiedzieliście, że istnieje koktajl na utrwalenie opalenizny lub koktajl na obrzęki? Dostępne owoce i warzywa kryją naprawdę wielką moc, wystarczy je odpowiednio połączyć i… mamy wspaniałe, zdrowe i do tego smaczne koktajle, które z powodzeniem możemy pić o każdej porze dnia. W książce znajdziecie koktajle oczyszczające, odchudzające, upiększające, dla kobiet w ciąży, na odporność, energetyczne, fitnessowe itd. Oprócz przepisów opatrzonych w apetyczne zdjęcia książka zamiera też zbiór informacji na temat zalet miksowania warzyw i owoców, jak odpowiednio je przygotować, proste informacje dotyczące właściwości zdrowotnych używanych składników itd. Na szczególną uwagę zasługuje też rozdział dotyczący przygotowania bazy do koktajli. Autorka dzieli się z nami przepisami na popularne: mleko kokosowe mleko ryżowe mleko migdałowe (orzechowe, słonecznikowe) jogurt migdałowy jogurt z nerkowcami i chia mleko sojowe mleko zbożowe jogurt kokosowy i inne Szczerze Wam polecam tą wspaniałą książkę. Jeśli tak jak ja kochacie miksować, szukacie urozmaicenia swojej diety, pomysłów na nowe koktajle, kochacie zdrowe odżywianie, ta książka jest dla Was. Proste przepisy, niebanalne połączenia z pewnością zachęcą nie jednego do miksowania lub zainspirują do nowych smakowych eksperymentów. Kochani – robienie koktajli uzależnia! http://www.slodkieokruszki.pl/?p=1919
Di gotuje, ocena: 5,0/5
2016-04-25
http://digotuje.blogspot.com/2016/04/koktaile-klnika-soku-rabat-recenzja.html
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka