|
Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWNNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-01-17539-9
EAN:
9788301175399
oprawa:
Twarda
Wydawca:
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
460
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
53,70
zł
Cena detaliczna:
74,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,70 zł
OpisRecenzje
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|