|
![]() Akademia psychologii. Psychologia konsumenta PWNNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-01-17539-9
EAN:
9788301175399
oprawa:
Twarda
Wydawca:
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
460
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
53,36
zł
Cena detaliczna:
74,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,36 zł
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|