| 
                         | 
                
                     
        Asertywność nauczycieli. Badania empiryczneNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                
                
                        
                            ISBN:
                         
                        
9788377847428                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788377847428                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
Miękka                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
16.9x23.9                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
286                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2015                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    niedostępny
                 
                    28,63 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        37,80 zł 
                    Produkt niedostępny 
                
            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,63 zł 
        
            Autorzy podjęli ważny problem, który stosunkowo rzadko jest przedmiotem szerzej zakrojonych badań. () Przyjęcie postawy asertywnej pozwala jednostce na bycie sobą, akceptowanie siebie, swobodne wyrażanie opinii i emocji, a także na okazywanie sobie szacunku, z jednoczesnym poszanowaniem praw innych ludzi. Są to umiejętności niezbędne współczesnemu człowiekowi dla satysfakcjonującego funkcjonowania w społeczeństwie. () Należy podkreślić dużą wartość poznawczą pracy, która wynika z faktu, iż dostarcza wielu cennych informacji zweryfikowanych empirycznie w badaniach przeprowadzonych w grupie nauczycieli reprezentujących różne szczeble edukacji. () Porządkuje wiedzę dotyczącą problematyki asertywności, rozproszoną na co dzień w licznych opracowaniach naukowych, i przedstawia ją w formie przystępnej dla potencjalnego czytelnika. () Uważna lektura pozwala także znaleźć wiele odniesień do praktyki edukacyjnej, które mogą mieć zastosowanie w pracy wychowawczej nauczycieli. Wykorzystanie przez nich odpowiednich wniosków i propozycji rozwiązań zawartych w pracy oraz włączenie ich do określonych strategii edukacyjnych mogłoby ułatwić rozwój postawy asertywnej u wszystkich partnerów interakcji zachodzących w szkole (). 
    Z recenzji prof. nadzw. dr. hab. Mieczysława Radochońskiego Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |