Okładka książki Badania rynku

Badania rynku

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788361655886
EAN:
9788361655886
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Wydawca:
format:
16.5x23.6cm
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2010
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
38,00
 zł
Produkt niedostępny
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego - sporządzenie planu badań - gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych - kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa - sporządzenie raportu i prezentacja wyników - ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji - wzdrożenie podjętej decyzji

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj