|
Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecieNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-66142-66-4
EAN:
9788366142664
oprawa:
miękka
podtytuł:
Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecie
Wydawca:
format:
227x150x24mm
język:
polski
liczba stron:
350
rok wydania:
2021
wysyłka:
niedostępny
36,43
zł
Cena detaliczna:
54,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,43 zł
OpisRecenzje
Ważna książka, pomagająca zrozumieć niektóre podstawowe mechanizmy zmieniające nasz świat… Rzeczowa i wnikliwa.
Jim Collins, autor bestsellera Od dobrego do wielkiego
Zaskakująca książka… Bezonomika otworzy wam oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, jak działa i czym prawdopodobnie się stanie.
John Huey, były redaktor naczelny „Time” i współautor, z Samem Waltonem, książki Made in America
Bezonomika wyjaśnia lepiej od wszystkich dotychczasowych analiz, dlaczego przyzwyczajamy się coraz bardziej do życia według reguł ustalonych przez Amazon. Dumaine rozmawiał z wieloma dyrektorami firmy, poznał jej magazyny, wysłuchał obaw i prognoz konkurentów. W rezultacie powstała wnikliwa opowieść o tym, jak Jeff Bezos zbudował swego bilionowego kolosa dzięki nadzwyczajnej dbałości o klienta.
Nir Eyal, autor bestsellerów Skuszeni i Indistractable
Amazon zmienia nie tylko nasze zwyczaje zakupowe, ale także metody zarządzania. Brian Dumaine pokazuje nam Amazon od środka, dzięki czemu dowiadujemy się, jak Jeff Bezos i jego ludzie zapewnili firmie jej dzisiejszą pozycję. Amazon zmienił reguły gry i stał się jednym z najbardziej drapieżnych, nienasyconych i rewolucyjnych start-upów Ameryki. Jeszcze dziś kupcie Bezonomikę.
Michael Useem, profesor i dyrektor Wharton Leadership Center na University of Pennsylvania
Jeśli chcecie poznać Amazon – naprawdę go poznać (a kto by nie chciał?) – musicie przeczytać Bezonomikę. Dzięki gruntownie udokumentowanej, ale przystępnej książce Briana Dumaine’a ujrzycie wnętrze tego tajemniczego lewiatana, który ustala nowe zasady biznesu i zmienia świat.
Andy Serwer, redaktor naczelny „Yahoo! Finance”
Jak Amazon dokonał tego wszystkiego? Po przeczytaniu książki Dumaine’a będziecie zafascynowani czarodziejską mocą tego technologicznego giganta.
David A. Vise, laureat Nagrody Pulitzera, współautor Google Story. Opowieść o firmie, która zmieniła świat
Bezonomika to nie tylko książka o Amazonie, ale też o rewolucji technologicznej, która dokonuje się na naszych oczach. Brian Dumaine opowiada o niepowstrzymanym postępie tej rewolucji, który opiera się na innowacjach w dziedzinie baz danych, sztucznej inteligencji, maszyn uczących się, robotyki i Internetu rzeczy… Niezmiernie zajmująca książka.
Andy Karsner, główny strateg i „kosmiczny kowboj” w Google X
O książce:
Dziennikarz miesięcznika „Fortune” i zdobywca wielu nagród napisał wnikliwą, odkrywczą i obiektywną książkę o modelu biznesu firmy Amazon, nazwanym „bezonomiką”. Model ten powoli staje się dominujący. Bezonomika zaczyna kształtować życie każdego amerykańskiego konsumenta, a konkurenci Amazona usiłują naśladować jego strategię albo ją przechytrzyć.
Szef Amazona Jeff Bezos – podobnie jak Henry Ford, Sam Walton albo Steve Jobs w pierwszych latach działalności założonych przez siebie firm, Forda, Walmartu i Apple’a – stał się najważniejszym przedsiębiorcą swoich czasów. Ten najbogatszy dziś człowiek na świecie zbudował najbardziej wydajną machinę do tworzenia bogactwa w całej historii. Amerykańskie gospodarstwa domowe wydają 2% swoich dochodów na zakup setek milionów produktów, ekspediowanych błyskawicznie z rozsianych po całym globie magazynów firmy. Ale ta wygoda ma swoją cenę. Bezonomika, dowodzi autor książki, doprowadzi do zniknięcia wielu milionów miejsc pracy, a technologia coraz nachalniej będzie ingerować w nasze życie.
Aby odpowiedzieć na pytanie, dlaczego Amazon stał się nieokiełznaną siłą – i jest coraz powszechniej naśladowany – Brian Dumaine przeprowadził wywiady i rozmowy ze 150 osobami z firmy i spoza niej. W swojej książce ujawnia podstawowe zasady, którym Jeff Bezos zawdzięcza dominację na rynku: obsesyjną dbałość o klienta, nieustanną innowacyjność, perspektywiczne myślenie i korzystanie na coraz większą skalę ze sztucznej inteligencji. Dumaine pokazuje, jak firmy ze Stanów Zjednoczonych, Chin i innych krajów naśladują metody Bezosa.
W książce jest też mowa o firmach, wielkich i małych, które uniknęły zmiażdżenia przez kolosa ze Seattle dzięki odkryciu jego słabszych stron. Autor podaje wskazówki, jak przetrwać w epoce Amazona.
Bezonomika – będąca żyłą złota dla jednych, a zagrożeniem dla innych – stała się czynnikiem wywierającym przemożny wpływ na nasze życie. Każdy mieszkaniec globu powinien dowiedzieć się o niej jak najwięcej.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|