Okładka książki Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788375266801
EAN:
9788375266801
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
17x24 cm
język:
polski
liczba stron:
312
rok wydania:
2009
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
55,25
 zł
Cena detaliczna:  
73,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,25
Historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją Charakterystyka profesjonalnego coachingu Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem Psychologiczne aspekty procesu coachingu Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji Etyczne uwarunkowania pracy coacha

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj