| 
                         | 
                
                     
        Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadkówNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                
                
                        
                            ISBN:
                         
                        
978-83-8246-123-7                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788382461237                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
twarda                         
                        
                        
                            podtytuł:
                         
                        
Teoria, praktyka, studia przypadków                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
B5                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
372                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2021                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    72h
                 
            56,87 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        79,00 zł 
                    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,87 zł 
        
            W publikacji poruszono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu. 
    Ponad dwudziestu autorów, wśród których są zarówno wykładowcy akademiccy, jak i osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, w ciekawy i przystępny sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Książka obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak: - historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją; - charakterystyka profesjonalnego coacha kompetencje, metody i narzędzia pracy; - przebieg procesu zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem; - metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji; - wybrane aspekty coachingu kariery; - wykorzystanie coachingu do wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnościami; - etyczne uwarunkowania pracy coacha. Cennym uzupełnieniem treści są studia przypadków polskich i zagranicznych organizacji, obrazujące zastosowanie opisanych w publikacji kwestii w praktyce. Książka zainteresuje menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, studentów zarządzania i psychologii, a także osoby pracujące w charakterze coacha lub pragnące podjąć taką działalność. Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |