|
![]() CONTENT Elementarna cząstka marketinguNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-240-5452-7
EAN:
9788324054527
oprawa:
twarda
Wydawca:
format:
242x169x15mm
język:
polski
liczba stron:
288
rok wydania:
2018
wysyłka:
niedostępny
32,93
zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,93 zł
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|