|
Człowiek korporacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788373833876
EAN:
9788373833876
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Wydawca:
format:
14.5x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
316
rok wydania:
2009
wysyłka:
niedostępny
28,90
zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,90 zł
OpisRecenzje
Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem „bardziej pracownikiem niż człowiekiem”. Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a przynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja – instytucja. Autorka pokazuje, że współcześnie jest on strukturalnym elementem relacji pracownik – instytucja, a nie jedynie kwestią organizacji przedsiębiorstwa, wynikową lokalnych uwarunkowań czy „charakteru narodowego” bądź świadectwem indywidualnych problemów pracownika.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|