Okładka książki Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788301200527
EAN:
9788301200527
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2018
wysyłka:
48h
62,38
 zł
Cena detaliczna:  
79,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,98
This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj