|
Dlaczego mężczyźni poślubiają zołzy.Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-276-3049-0
EAN:
9788327630490
oprawa:
miękka
Wydawca:
format:
215x140x15mm
język:
polski
liczba stron:
240
rok wydania:
2020
wysyłka:
48h
19,62
zł
Cena detaliczna:
34,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,72 zł
OpisRecenzje
Jesteś singielką? Masz dość rodzinki, która wciąż pyta, kiedy się ustatkujesz? Może jesteśświeżo po rozstaniu? Albo masz już męża, ale chcesz, by oszalał na twoim punkcie?
Witaj w świecie szczęśliwych i trwałych związków. Ta książka powie ci, jak sprawić, by on nie mógł bez ciebie żyć! Sherry Argov dosadnie i z humorem podpowiada, jak zdobyć miłość i szacunek, na które zasługujesz. Bez owijania w bawełnę udowadnia, że bycie zbyt miłą to niekoniecznie dobra strategia na rozkochanie w sobie faceta.
On chce bowiem zołzy!
Swoje teorie autorka popiera autentycznymi rozmowami z mężczyznami, którzy bardzo szczegółowo opisują m.in.:
• Dlaczego mężczyźni testują kobiety? I czy robią to celowo?
• Czego mężczyźni skrycie się boją?
• Skąd kobieta może wiedzieć, czy mężczyzna naprawdę jest zakochany i myśli o „na zawsze”?
Dlaczego mężczyźni poślubiają zołzy to poradnik dla każdej kobiety, której marzy się prawdziwa, głęboka relacja. Zadziorny i błyskotliwy, pokazuje, jak być szczęśliwą i pewną siebie ? bo przecież takie kobiety są najbardziej atrakcyjne!
SHERRY ARGOV to autorka bestsellerowych poradników o związkach. Wystąpiła w wielu znanych programach telewizyjnych, a jej teksty publikowane były w ponad 50 znanych magazynach, włączając „Cosmopolitan”, „Elle”, „Glamour”, „Esquire” czy „People”. Jej kultowe książki Dlaczego mężczyźni kochają zołzy i Dlaczego mężczyźni poślubiają zołzy zostały wydane w trzydziestu językach i doczekały się uznanej przez krytyków adaptacji teatralnej.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|