|
![]() Droga innowacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-60652-90-9
EAN:
9788360652909
oprawa:
Twarda
Wydawca:
format:
35x160x236mm
język:
polski
liczba stron:
456
rok wydania:
2010
wysyłka:
niedostępny
40,70
zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,70 zł
Kto z nas, by nie chciał pracować ciężko, bawić się i zmieniać świat?
Ta książka traktuje o poszukiwaniu pomysłów, które mają szanse zmienić świat, i wyboistej drodze ich realizacji w biznesie. Bazuje na osobistych doświadczeniach i wiedzy, którą autor miał okazję sprawdzić w praktyce. Jest to także świadectwo czasu przełomu technologicznego i cywilizacyjnego, który stał się udziałem naszego pokolenia. Głównym „bohaterem” książki jest innowacja, nowatorskie rozwiązania, które pozwalają osiągać sukces w biznesie, wywierać wpływ na rzeczywistość i cieszyć się tym.
Strategia innowacji, czyli umiejętność znajdowania i wdrażania nowatorskich pomysłów, jest najlepszym napędem wzrostu przedsiębiorstw i całej gospodarki.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|