|
Dwie niezwykłe godziny - AUDIO - Audiobookaudiobook
Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-8087-034-5
EAN:
9788380870345
oprawa:
Plastikowa
podtytuł:
Wykorzystaj swoją szczytową wydajność i zrealizuj najważniejsze zadania
Wydawca:
format:
13.6x18.7
język:
polski
liczba stron:
1
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
29,90
zł
Produkt niedostępny
OpisRecenzje
Niezależnie od tego, czy lubimy swoją pracę, czy nie, wymiar zadań, którym na co dzień musimy sprostać, osiągnął doprawdy abstrakcyjne rozmiary. Codziennie budzimy się z niepokojem, czy uda nam się ze wszystkim zdążyć. Które niecierpiące zwłoki sprawy będziemy musieli – znowu – poświęcić, żeby nie utonąć w morzu pracy? W reakcji na nieustannie wydłużające się listy rzeczy do zrobienia intuicyjnie skupiamy się na zwiększeniu wydajności – próbujemy robić coraz więcej w coraz krótszym czasie.
Dr Josh Davis twierdzi jednak, że nie tędy droga. Nie chodzi bowiem o to, by robić więcej i szybciej, lecz o stworzenie warunków, które zagwarantują nam przynajmniej dwie niezwykłe godziny szczytowej produktywności każdego dnia.
Davis ujawnia pięć niepozornych strategii, dzięki którym możemy stworzyć warunki sprzyjające niezwykłej produktywności, a także odzyskać zdrowie psychiczne i przywrócić życiu równowagę. Z książki dowiadujemy się, jak:
- maksymalnie wydłużyć czas między poszczególnymi zadaniami i świadomie decydować, czym zajmiemy się w następnej kolejności;
- planować zadania zgodnie z tym, jakich nakładów kognitywnych i emocjonalnych one od nas wymagają;
- posiąść umiejętność kierowania uwagą;
- ruszać się i odżywiać nasze ciała, by uzyskać natychmiastowe korzyści;
- rozpoznawać wpływ środowiska na nasz poziom czujności i skupienia.
Jesteśmy zdolni do imponujących przejawów zrozumienia, motywacji i skuteczności, jeśli tylko zapewnimy naszemu ciału i psychice optymalne warunki. Dwie niezwykłe godziny to lekcja, jak każdego dnia wspinać się na wyżyny produktywności.
Dr Josh Davis jest dyrektorem ds. badań naukowych i głównym wykładowcą Instytutu Neuroprzywództwa, globalnej organizacji, która zajmuje się wdrażaniem wyników badań naukowych i wiedzy o funkcjonowaniu mózgu do praktyki biznesowej i obszarów rozwoju przywództwa. Wykładał na Uniwersytecie Columbia, Uniwersytecie Nowojorskim oraz w Barnard College. Pisuje dla HBR.org, „strategy+business”, „Psychology Today” oraz „People & Strategy”. Mieszka w Nowym Jorku.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|