| 
                         | 
                
                     
        Dzieci a multimediaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                autor: 
                        
                
                            ISBN:
                         
                        
9788375453706                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788375453706                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
oprawa: broszurowa                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
240x170 mm                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
146                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2012                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    niedostępny
                 
                    20,30 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        29,00 zł 
                    Produkt niedostępny 
                
            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,30 zł 
        
            Wynikiem procesu utechnicznienia polskiego społeczeństwa i jego informatyzacji są pierwsze pokolenia Polaków wychowujące się przy pełnym dostępie do multimediów i cyberprzestrzeni. Fakty te mają doniosłe znaczenie pedagogiczne, bowiem równolegle do rodziców, bądź innych członków rodziny, na małe dziecko oddziałuje niekontrolowany przekaz medialny o silnym nasyceniu barw, dźwięków i bardzo małym interwale zmian.
Autorzy prezentowanej pracy zajmują się tą tematyką od wielu lat. Jej wynikiem jest ponad 600 szkoleń przeprowadzonych dla nauczycieli, pedagogów, księży, kuratorów, katechetów i rodziców na terenie województw mazowieckiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego, zachodnio-pomorskiego, podlaskiego i lubelskiego, a także setki konsultacji pedagogicznych (głównie dla rodziców dzieci w wieku szkolnym). Doświadczenia tych spotkań „zderzone” z praktyką profilaktyki i terapii zaburzeń oraz nałogów infoholicznych zachęciły autorów do przygotowania tego opracowania – skierowanego głównie do nauczycieli i pedagogów ze szkół podstawowych oraz studentów kierunku pedagogika. 
Publikacja powstała we współpracy z Wyższą Szkołą Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
         
    Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |