|
![]() Dzieci i telewizja. Perspektywa globalnaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788323324508
EAN:
9788323324508
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2008
wysyłka:
niedostępny
32,23
zł
Cena detaliczna:
41,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł
Książka stanowi autorytatywny przegląd problematyki związanej z oddziaływaniem telewizji na dzieci, sporządzony na podstawie pięćdziesięcioletniego dorobku badawczego z całego świata, w tym tradycji amerykańskiej i wpływów psychologii rozwojowej oraz tradycji europejskiej, a także refleksji socjologiczno-kulturoznawczej. Równie szeroki jest zakres metodologiczny omówionych badań, sięgający od ilościowych metod eksperymentalnych i kwestionariuszowych do jakościowych metod etnograficznych oraz wywiadów.
Brak recenzjix
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|