|
Dzieci i telewizja. Perspektywa globalnaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788323324508
EAN:
9788323324508
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2008
wysyłka:
niedostępny
32,42
zł
Cena detaliczna:
41,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,42 zł
OpisRecenzje
Książka stanowi autorytatywny przegląd problematyki związanej z oddziaływaniem telewizji na dzieci, sporządzony na podstawie pięćdziesięcioletniego dorobku badawczego z całego świata, w tym tradycji amerykańskiej i wpływów psychologii rozwojowej oraz tradycji europejskiej, a także refleksji socjologiczno-kulturoznawczej. Równie szeroki jest zakres metodologiczny omówionych badań, sięgający od ilościowych metod eksperymentalnych i kwestionariuszowych do jakościowych metod etnograficznych oraz wywiadów.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|