|
Dziecko u progu edukacji przedmiotowejNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788323225607
EAN:
9788323225607
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Studium teoretyczno-empiryczne
Wydawca:
format:
24.0x17.0cm
język:
polski
liczba stron:
362
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
31,71
zł
Cena detaliczna:
38,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,71 zł
OpisRecenzje
Książka stanowi ogląd teoretyczno-empiryczny procesu adaptacji dzieci do wymagań edukacji przedmiotowej. Składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza stanowi analizę o charakterze teoretycznym i rekonstrukcyjnym zasadniczego problemu. Na tle rozważań nad sensem i znaczeniem adaptacji, podjętych w interdyscyplinarnym kontekście, dokonano opisu mechanizmu adaptacji prorozwojowej i jego uwarunkowań. Jednocześnie ukazano dzieciństwo, jako okres najbardziej sprzyjający dla procesu gromadzenia doświadczeń adaptacyjnych, dzięki nieograniczonym wówczas możliwościom centralnego układu nerwowego. Ponadto, wyeksponowano wagę edukacji szkolnej w kontekście progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, ukazując znaczenie jakości uprzednich doświadczeń szkolnych, wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli ucznia na kolejnym szczeblu nauczania.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|