|
Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnejNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788323236160
EAN:
9788323236160
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Studium teoretyczno-empiryczne
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2020
wysyłka:
niedostępny
21,70
zł
Cena detaliczna:
26,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,70 zł
OpisRecenzje
Biorąc pod uwagę doświadczenia zachodnie i coraz częściej potwierdzane empirycznie znaczenie technik psychologii pozytywnej w kształtowaniu zmotywowanych uczniów, problematyka okazuje się warta zainteresowania. Tym bardziej, że nauczyciele coraz częściej zadają sobie pytanie: Jak zmotywować uczniów do zdobywania coraz to bardziej rozbudowanych obszarów wiedzy, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności ze strukturami, wymogami i oczekiwaniami przeróżnych interesariuszy systemu edukacji?
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|