|
![]() Efekt WAL-MARTuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-60652-42-8
EAN:
9788360652428
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jaka jest prawda o najpotężniejszej firmie na świecie i jaki ma ona wpływ na światową gospodarkę
Wydawca:
format:
14.5x22.0cm
język:
polski
liczba stron:
392
rok wydania:
2009
wysyłka:
niedostępny
32,18
zł
Cena detaliczna:
44,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,18 zł
Wal-Mart otoczył się niedostępnym murem tajemnicy, a firmy, z którymi robi interesy, zobowiązał do milczenia, więc zdumiewająco mało wiemy o tym, jak właściwie działa spółka i jaki ma wpływ na nasze życie.
Charles Fishman, uznany dziennikarz, znawca tematyki gospodarczej, przekroczył krąg dyskrecji otaczający Wal-Mart. Dotarł do grupy byłych pracowników korporacji, zajmujących w niej kierownicze stanowiska, a także rozmawiał z dyrektorami wiodących w swoich branżach spółek, będących dostawcami Wal-Martu. Odkrył fascynującą, niespodziewaną i niebywałą historię o efekcie Wal-Martu. Zabiera nas na bezprecedensową wyprawę w głąb zakulisowego świata Wal-Martu i ujawnia opinii publicznej ukrytą naturę i nadzwyczajny zasięg potęgi spółki.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|