|
Eksperyment w obszarze HR (wyd. II)Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-8102-114-2
EAN:
9788381021142
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
154
rok wydania:
2020
wysyłka:
niedostępny
30,10
zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,56 zł
OpisRecenzje
Przedmiotem monografii jest projektowanie rozwiązań HR na bazie przeprowadzanych eksperymentów. Zagadnienia z tego obszaru należą zarówno do problematyki gospodarowania kapitałem ludzkim w organizacji (ekonomii klasycznej), jak i do ekonomii eksperymentalnej (traktowanej przez niektórych specjalistów jako nurt ekonomii behawioralnej).
W książce przedstawiono:
- metodyczne, ekonomiczne i etyczne możliwości oraz granice projektowania eksperymentów w obszarze HR,
- wykorzystanie teorii i efektów eksperymentów psychologicznych w obszarze HR,
- weryfikację możliwości stosowania 15 różnych schematów badań eksperymentalnych zorientowanych na realizację rozwiązań HR,
- 33 przykładowe opisy przebiegu projektów eksperymentów HR,
- typologię ryzyka eksperymentowania w warunkach kreowania rozwiązań zorientowanych na pracowników,
- identyfikację metod analizy i oceny ryzyka stosowania eksperymentu dla celów HR oraz sposobów oddziaływania na poziom tego ryzyka,
- grywalizację jako przykład eksperymentu w obszarze HR.
Publikacja ma inspirować do poszerzania spektrum metod wykorzystywanych w HR i przejmowania przez specjalistów ds. kapitału ludzkiego także roli badawczej.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|