|  |   Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznańNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! autor: 
                            ISBN:
                         
9788320824988                         
                            EAN:
                         
9788320824988                         
                            oprawa:
                         
oprawa: broszurowa                         
                            Wydawca:
                         
                            format:
                         
240x161 mm                         
                            język:
                         
polski                         
                            liczba stron:
                         
250                         
                            rok wydania:
                         
2022                         
                    wysyłka:
                 
                    48h
                 49,94zł Cena detaliczna:   59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,94 zł 
 Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej organizmu. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas i jakość jego relacji z organizacją. Ważne jest zatem nie tylko wycinkowe (typu candidate experience), ale też kompleksowe kształtowanie doświadczeń pracowników w ramach zarządzania kapitałem ludzkim. Chodzi o doświadczenia: - sensoryczne, - emocjonalne, - intelektualne, - behawioralne i - społeczne, a zatem o te same rodzaje modułów doświadczeń, które są też udziałem klientów, co nie powinno dziwić, zważywszy, że pracownicy to tzw. klienci wewnętrzni. Tego rodzaju prezentacja treści zarządzania najważniejszym kapitałem kapitałem ludzkim odpowiada obecnemu etapowi rozwoju rynku, a mianowicie rynkowi doznań. Czy oznacza ona zerwanie z dominującym w zarządzaniu kapitałem ludzkim neopozytywistyczno-funkcjonalistyczno-systemowym paradygmatem? Na to pytanie starano się w książce znaleźć odpowiedź. Adresowana jest ona jednak nie tylko do teoretyków, ale także do praktyków z obszaru human resources (zwłaszcza: do projektantów ds. doświadczeń pracowników) poszukujących sposobów na wykreowanie wartościowych związków z employees na miarę naszych czasów. 
 Brak recenzjix   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE     
            Wybierz wariant produktu
         | |