|
Etykieta MenedżeraNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788375085389
EAN:
9788375085389
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Wydawca:
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
20,62
zł
Cena detaliczna:
35,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,62 zł
OpisRecenzje
Współcześnie młodzież na różnych wydziałach, zwłaszcza biznesowych, przygotowywana jest do tzw. profesjonalnego wyścigu szczurów. Wydaje się, że w myśl zasady, iż podstawą piękna w sztuce są proporcje należałoby dla równowagi wprowadzić do programu edukacyjnego naukę dobrych obyczajów, która z jednej strony łagodziłaby swoistą agresję wywoływaną pędem do kariery, a z drugiej rozwijałaby umiłowanie subtelnej gry w relacjach międzyludzkich, a zwłaszcza partnerskich na płaszczyźnie zawodowej.Z pewnością można być dobrym fachowcem w jakiejś wąskiej dziedzinie/specjalności, ale nie można być menedżerem bez znajomości i stosowania zasad etykiety w relacjach z otoczeniem firmy bądź instytucji wewnętrznym (współpracownicy, podwładni, przełożeni) i zewnętrznym (kontrahenci, kooperanci, administracja). Ponadto reguły dobrego wychowania i zachowania wobec otoczenia w wymiarze socjalnym (rodzina, relacje towarzyskie, środowisko zawodowe, inne) obowiązują wszystkich.Tak naprawdę menedżer powinien być dżentelmenem w każdej sytuacji w życiu zawodowym i prywatnym.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|