Okładka książki Eventworking

Eventworking

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-959684-0-2
EAN:
9788395968402
oprawa:
miękka
podtytuł:
Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych. Porad
Wydawca:
format:
250x176x15mm
język:
polski
liczba stron:
195
rok wydania:
2022
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
46,40
 zł
Cena detaliczna:  
59,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,40
Bardzo praktyczny poradnik biznesowy, który w przyjemny i lekki sposób uczy jak przedsiębiorca/manager/handlowiec powinien przygotowywać się do eventów, zachowywać podczas nich oraz po nich, aby zmieniać kontakty w kontrakty. Spis treści: Przedmowa (Artur Sójka) Po co uczestniczyć w eventach (Artur Sójka) Dlaczego jeżdżę na konferencje? Po co je organizuję? Co mi to daje? (Bernard Fruga) Twoje cele: jak wybierać odpowiednie eventy? (Artur Sójka) Przed, w trakcie i po evencie (Artur Sójka) Zamiana kontaktów w relacje i ich pielęgnowanie (Artur Sójka) Ludzie kupują od znajomych (relacje i kontakty) (Artur Sójka) Co robić, a czego nie robić na międzynarodowych eventach? (Bernard Fruga) Podróże, hotele, posiłki i wszystko co warto wiedzieć, gdy jesteś daleko od domu (Bernard Fruga) Co zrobić, gdy zdarzyło Ci się zostać organizatorem wydarzenia lub wystawcą? (Bernard Fruga) Networking, gdy jesteś organizatorem wydarzenia (Artur Sójka) Podsumowanie (Artur Sójka)

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj