|
Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznymNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788377801895
EAN:
9788377801895
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
15.5x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
442
rok wydania:
2012
wysyłka:
niedostępny
38,73
zł
Cena detaliczna:
44,80 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,73 zł
OpisRecenzje
Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem „image”), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa „wizerunek” dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie „kreowanie wizerunku” przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym – jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]
Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.
Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|