| 
                         | 
                
                     
        Fotografia i wizerunek w Internecie i innych postaciach rozpowszechniania. Z wzoramiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                autor: 
                        
                
                            ISBN:
                         
                        
978-83-8390-232-6                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788383902326                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
miękka                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
A5                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
252                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2025                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    72h
                 
            136,06 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        189,00 zł 
                    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 136,06 zł 
        W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub karną. Z opracowania dowiesz się: jak prawidłowo odebrać zgodę na wykorzystanie zdjęcia i wizerunku, kiedy fotografia i wizerunek nie są chronione prawem autorskim, czy można wykorzystać fotografię będącą dziełem osieroconym, kiedy nie jest potrzebna zgoda na rozpowszechnienie wizerunku, czym jest "kradzież" wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji. Wzory dokumentów.png [11 KB]Ważnym uzupełnieniem publikacji są wzory pism, które czytelnik może wykorzystać we własnej działalności, w tym wzór umowy o stworzenie fotografii oraz umowy o zamieszczenie zdjęcia w internecie (na przykładzie portalu internetowego zamieszczającego fotografie). Książka jest przeznaczona dla osób korzystających z fotografii i wizerunku w działalności gospodarczej i zawodowej, a zwłaszcza dla pracowników wydawnictw, agencji reklamowych, dziennikarzy, organizatorów imprez kulturalnych, fotografów. Zainteresuje również adwokatów i radców prawnych zajmujących się tą dziedziną. Jako pomoc dydaktyczna może służyć także studentom prawa oraz kierunków artystycznych. Brak recenzjix 
         
                     
                     
                    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |