Okładka książki Futbologika, czyli jak zrozumieć i pokochać piłkę nożną

Futbologika, czyli jak zrozumieć i pokochać piłkę nożną

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788393524501
EAN:
9788393524501
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
14.0x20.5cm
język:
angielski, polski
liczba stron:
73
rok wydania:
2012
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
13,61
 zł
Cena detaliczna:  
19,99 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,61
Z okazji Euro 2012 (i nie tylko) powstała jedyna w Polsce dwujęzyczna książka o piłce nożnej skierowana do kobiet (i nie tylko). Choć właściwie to książka dla każdego, kto nie rozumie jeszcze futbolu, a chciałby go pokochać. Po lekturze 30 kluczowych haseł dotyczących dyscypliny i wielu ciekawostek - po polsku i angielsku - jest wielce prawdopodobne, że tak się stanie. Tym bardziej, że błyskotliwy tekst Jakuba Kowalskiego uzupełniają znakomite ilustracje autorstwa Marty Krzyszkowskiej-Gierych. Ideę rzuciła Izabela-Oraszek Kotapska. Autorzy mają pewność, że warto przeczytać i obejrzeć, albo obejrzeć i przeczytać książkę, bo dzięki czemu futbol rozjaśni swoje tajemnice. I sfeminizuje, gdyż dyktat mężczyzn jest tu ewidentny. Panie próbują go skruszyć, ale w powszechnej (czytaj: męskiej) świadomości to właśnie panowie grają, sędziują, kibicują i „się znają”. Po lekturze "Futbologiki" widać, że to fałsz, nie tylko w futbologicznym ujęciu. Dorota Wellman, dziennikarka TVN, po lekturze książki: "Teraz to jestem przygotowana. Już nigdy mój siostrzeniec Filip - wybitny piłkarz, nie będzie patrzył na mnie z pobłażaniem. Usiądę wśród podnieconych mężczyzn, postawię przed sobą piwo, nałożę szalik biało-czerwony i będę się fachowo wymądrzać. Bo teraz football jest dla mnie jasny i prosty. A nawet logiczny, bo jeszcze do niedawna wydałało mi się, że ci wszyscy faceci latają bez sensu". Autorzy: Jakub Kowalski Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Pisał o sporcie (i nie tylko) do Rzeczpospolitej, Gazety Wyborczej, Polityki i innych gazet (lub czasopism). Stał na bramce w wielu drużynach amatorskich, jednak o reprezentację się nie otarł. Marta Gierych Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie na wydziale grafiki (dyplom z plakatu). I jak na absolwentke przystało tworzy piękne logotypy, projektuje plakaty i okładki do filmów, ilustruje książki. Czasem kopie w nogę... stołową (jak się zdenerwuje). Izabela Kotapska-Oraszek Tytuł politologa zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim. Trenuje umysł, żeby celnie strzelać pomysłami, a potem w pocie czoła kompletować drużyny do ich realizacji. Drybluje między reklamą, sztuką, animacją kulturalną i psychologią.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj