Okładka książki Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788373619159
EAN:
9788373619159
oprawa:
Twarda
Wydawca:
format:
14.5x21.5cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2005
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
37,94
 zł
Cena detaliczna:  
69,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,94
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem. Zdefiniowanie i analiza problemu Reguły podejmowania decyzji Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji Wprowadzanie decyzji w życie Wykorzystywanie przeczuć i intuicji Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj