|  |   Harvard Business Review. Podręcznik lideraNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! autor: 
                            ISBN:
                         
978-83-8062-476-4                         
                            EAN:
                         
9788380624764                         
                            oprawa:
                         
Twarda                         
                            podtytuł:
                         
Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele                         
                            Wydawca:
                         
                            format:
                         
232x152x23mm                         
                            język:
                         
polski                         
                            liczba stron:
                         
352                         
                            rok wydania:
                         
2023                         
                    wysyłka:
                 
                    niedostępny
                 29,59zł Cena detaliczna:   49,90 zł Produkt niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,59 zł 
            Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi.
Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki.
W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie.
W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.:
zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera,  pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters,  szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.
         Brak recenzjix 
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE     
            Wybierz wariant produktu
         | |