|
Imprezy korporacyjneNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788326431357
EAN:
9788326431357
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Wydawca:
format:
176 x 250
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
58,43
zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,43 zł
OpisRecenzje
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Odpowiada przy tym na wiele pytań:
- Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
- Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
- Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
- Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|