|
![]() Imprezy korporacyjneNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788326431357
EAN:
9788326431357
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Wydawca:
format:
176 x 250
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
58,06
zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,06 zł
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Odpowiada przy tym na wiele pytań:
- Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
- Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
- Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
- Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|