Okładka książki Jak napisać i wydać książkę

Jak napisać i wydać książkę

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788378561002
EAN:
9788378561002
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego
Wydawca:
format:
14,5x20,5 cm
język:
polski
liczba stron:
112
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
17,04 zł
Produkt niedostępny
Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją.Z poradnika dowiemy się:♦ Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania?♦ Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji?♦ Jak napisać i wydać dobrą książkę?♦ Jaka jest siła w Public Relations?♦ Jak stać się uznanym ekspertem?♦ Jak przyśpieszyć i zwiększyć szansę na sukces?Wraz z wydaniem własnej książki How to Start a Small Business in Canada moja liczba klientów pokaźnie wzrosła. Wiele cennych i efektywnych wskazówek w czasie procesu powstawania książki zawdzięczam mojemu coachowi, Pani Tallar.Tariq NadeemChciałbym mieć tę wiedzę i takie wskazówki kilkanaście lat temu, kiedy stawiałem pierwsze kroki jako autor i tak długo tylko marzyłem o tym, by wydać moją książkę.Mariusz BoberKsiążkę pani Tallar Jak napisać i wydać książkę przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Autorka wykazuje znakomitą znajomość tematu. Cenne informacje są przekazane w zwięzły, logiczny i obrazowy sposób. Entuzjazm i pozytywna energia autorki są taką inspiracją, iż czytając ten poradnik odczułam rosnące przeświadczenie, że ja też może jestem w stanie coś napisać i zaistnieć na rynku. Lektura jest pożyteczna dla każdego.Maria KasinaGrażyna Grace Tallar - autorka wielu książek i artykułów publikowanych na kilku kontynentach, Managing Editor Storyalis III - Antologii pisarzy ontaryjskich, redaktor merytoryczny, szef kontentu, dziennikarka. Konsultant biznesowy, projektantka nowoczesnego systemu zatrudniania 3D Recruiting oraz międzynarodowy ekspert i coach w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, Self-PR oraz wystąpień publicznych. Jej podręczniki są wykorzystywane jako materiały w Humber College Canada. Absolwentka UW oraz montrealskiego uniwersytetu McGill.Nie spotkałam nawet jednego autora, który by żałował, że napisał książkę!

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj