|
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & WebwritingNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788328391826
EAN:
9788328391826
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Copywriting & Webwriting
Wydawca:
format:
142x208 mm
język:
polski
liczba stron:
168
rok wydania:
2022
wysyłka:
48h
26,37
zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,75 zł
OpisRecenzjeTeksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|