|
Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzaniaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-8159-262-8
EAN:
9788381592628
oprawa:
miękka
Wydawca:
format:
205x145mm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2020
wysyłka:
niedostępny
16,31
zł
Cena detaliczna:
27,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,31 zł
OpisRecenzje
"Jak pisać, żeby sprzedać" to poradnik opowiadający bez zanudzania o tym, jak wykorzystać wyrazy, by wiernie służyły i ochoczo osiągały wyznaczone cele. Skierowany do wszystkich, którzy chcą lub muszą pisać, aby sprzedawać produkty, usługi czy swój wizerunek. Podstawowa i łatwa w odbiorze lektura dla osób prowadzących własny biznes oraz dla pracowników „zmuszanych” do pisania. Autorka ciekawie, dynamicznie i z dużym poczuciem humoru tłumaczy zasady, odpowiada na pytania, co można zrobić, by zredagowane teksty były zauważone i osiągały zamierzone cele. Poradnik zawiera także kilka praktycznych ćwiczeń dla nabrania wprawy w sztuce copywritingu.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|