|
Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientemNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
8374831251
EAN:
9788374831253
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych
Wydawca:
format:
14.0x22.0cm
język:
polski
liczba stron:
390
rok wydania:
2015
wysyłka:
niedostępny
42,37
zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,37 zł
OpisRecenzje
Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami „hodujemy" sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne. Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami. Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swojej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia. Opatrzona jest wieloma wartościowymi i praktycznymi wskazówkami, które są tym cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia. Krąg czytelników nie jest zawężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem - przeważnie nie prawnikiem.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|