|
Jak uspokoić umysł. Proste techniki zwiększania uważności i wydajności w dzisiejszych czasachNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-8321-793-2
EAN:
9788383217932
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Proste techniki zwiększania uważności i wydajności w dzisiejszych czasach
Wydawca:
format:
205x145mm
język:
polski
liczba stron:
312
rok wydania:
2024
wysyłka:
48h
27,42
zł
Cena detaliczna:
47,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,42 zł
OpisRecenzjeZachowaj spokojny umysł i zwiększ swoją efektywność w pracy i nauce! Ten poradnik udostępnia zestaw przystępnych, naukowo opracowanych strategii, które pokazują, że droga do bardziej spokojnego życia, jak również większej produktywności, biegnie bezpośrednio przez wyciszenie.Jego autor wyjaśnia, w jaki sposób cyfrowy świat nas drenuje, i podpowiada, co możemy zrobić, by zniwelować ukryte źródła stresu, które obciążają nas na co dzień. ChrisBailey nauczył się świadomie wybierać świat analogowy, stosować "posty stymulacyjne", wykorzystywać naukę o "delektowaniu się", by stać się bardziej skupionym i obecnym oraz relaksować się bez poczucia winy. Pokazuje, w jaki sposób my też możemy odzyskać spokój. W niespokojnym świecie inwestowanie w wyciszenie może być najlepszą strategią produktywności. Gdy poznasz proste sposoby na pokonanie lęku, nie tylko poczujesz się bardziej komfortowo we własnym umyśle, ale również zbudujesz głębszy, bardziej ekspansywny magazyn energii, z którego będziesz czerpać przez cały dzień. Dążenie do spokoju ostatecznie prowadzi do tego, że stajemy się bardziej zaangażowani, skupieni i rozważni - co czyni nas bardziej zadowolonymi z naszego życia. A ponieważ spokój oszczędza czas, czyniąc nas bardziej wydajnymi, nie musimy nawet czuć się winni z powodu czasu, który poświęcamy na inwestowanie w spokój. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|