|
Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnejNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788378651697
EAN:
9788378651697
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
122
rok wydania:
2015
wysyłka:
niedostępny
16,34
zł
Cena detaliczna:
18,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,34 zł
OpisRecenzje
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.
dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|