Okładka książki Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788378651697
EAN:
9788378651697
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
liczba stron:
122
rok wydania:
2015
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
16,34
 zł
Cena detaliczna:  
18,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,34
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr. dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj