|
Kalejdoskop ucznia Liczenie Klasa 1 Edukacja wczesnoszkolnaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788302170225
EAN:
9788302170225
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Szkoła podstawowa
Wydawca:
format:
20,5x27,5 cm
język:
polski
liczba stron:
80
rok wydania:
2019
wysyłka:
niedostępny
29,00
zł
Produkt niedostępny
OpisRecenzje
Tytuł wchodzący w skład nowej serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 13, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać oraz pogłębiać wiedzę i umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane jako materiał dodatkowy (uzupełniający) w trakcie zajęć w szkole lub jako praca domowa.
Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki, wprowadzony w miejsce publikacji Liczę i Rozwiązuję zadania. Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody): ORIENTACJA W PRZESTRZENI CECHY WIELKOŚCIOWE Porządkowanie wg jednej cechy Porządkowanie wg dwóch cech KLASYFIKACJA Klasyfikacja przedmiotów wg jednej cechy Figury geometryczne, klasyfikacja wg jednej cechy, dwóch i większej liczby cech Karty logiczne POJĘCIE LICZBY NATURALNEJ Porównywanie liczebności zbiorów Porządkowanie zbiorów według liczebności. Pisanie cyfr Liczby porządkowe DZIAŁANIA NA LICZBACH Dodawanie i odejmowanie, układanie działań do obrazków Porównywanie sum i różnic Wykorzystanie grafów do dodawania i odejmowania. Równania z okienkiem ZADANIA TEKSTOWE Dodawanie i odejmowanie Układanie zadania tekstowego do rysunku lub działania Obliczenia pieniężne Wybieranie poprawnego sposobu obliczania Zadawanie pytań do zadań Wybieranie pytań do zadania Zadania złożone Zadania trudne FIGURY GEOMETRYCZNE Rozpoznawanie figur Rytmy Mozaika Symetrie JEDNOSTKI MIAR Obliczenia pieniężne (monety) Mierzenie długości Mierzenie masy Mierzenie czasu. Zegar Mierzenie czasu. Dni tygodnia Zgodnie z propozycją metody pracy prof. J. Hanisz zadania zbudowano tak, aby uwzględnić: włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń; pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia; ćwiczenie sprawności rachunkowej; porządkowanie zdobytej wiedzy; powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach; wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę i umiejętności praktyczne. Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycinania przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|