|
Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788322795354
EAN:
9788322795354
oprawa:
miękka
Wydawca:
format:
250x176mm
język:
polski
liczba stron:
382
rok wydania:
2021
wysyłka:
48h
30,43
zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,23 zł
OpisRecenzjeMonografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na zapoznanie się z polskimi kampaniami społecznymi promującymi zdrowie tworzonymi przez instytucje publiczne, organizacje społeczne i podmioty komercyjne. (...) Jestem przekonana, że spotka się z zainteresowaniem badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe oraz twórców kampanii społecznych, będzie mogła również być wykorzystywana w dydaktyce akademickiej. Dla teoretyków zajmujących się zagadnieniami związanymi z promocją zdrowia może stać się cenną podstawą do analiz porównawczych, a dla praktyków tworzących kampanie - źródłem wiedzy o aktualnych trendach w tej dziedzinie. Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|