|
![]() Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788322795354
EAN:
9788322795354
oprawa:
miękka
Wydawca:
format:
250x176mm
język:
polski
liczba stron:
382
rok wydania:
2021
wysyłka:
48h
30,30
zł
Cena detaliczna:
42,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na zapoznanie się z polskimi kampaniami społecznymi promującymi zdrowie tworzonymi przez instytucje publiczne, organizacje społeczne i podmioty komercyjne. (...) Jestem przekonana, że spotka się z zainteresowaniem badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe oraz twórców kampanii społecznych, będzie mogła również być wykorzystywana w dydaktyce akademickiej. Dla teoretyków zajmujących się zagadnieniami związanymi z promocją zdrowia może stać się cenną podstawą do analiz porównawczych, a dla praktyków tworzących kampanie - źródłem wiedzy o aktualnych trendach w tej dziedzinie. Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|