|  |   Kapłan i rodzina w mediachNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                            ISBN:
                         
9788371519215                         
                            EAN:
                         
9788371519215                         
                            oprawa:
                         
Miękka                         
                            Wydawca:
                         
                            format:
                         
16.5x24.0cm                         
                            język:
                         
polski                         
                            liczba stron:
                         
191                         
                            rok wydania:
                         
2012                         
                    wysyłka:
                 
                    niedostępny
                 23,81zł Cena detaliczna:   29,40 zł Produkt niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,81 zł 
            Dominująca rola środków społecznego przekazu we współczesnym świecie nie ulega wątpliwości. Mass media w decydujący sposób rozstrzygają zarówno o tym, co ma stanowić przedmiot zainteresowania, jak o sposobach
postrzegania oraz interpretowania rozmaitych wymiarów rzeczywistości oraz fenomenów kultury popularnej. Prezentowane w niniejszym tomie artykuły i referaty są owocem naukowej refleksji dotyczącej przede wszystkim
medialnych obrazów kapłana oraz rodziny, a także studiów poświęconych badaniom skutków oddziaływania mass mediów na współczesnych odbiorców.
Postulat edukacji medialnej, rozumianej jako przygotowanie do świadomego, selektywnego, krytycznego odbioru przekazów medialnych, jest aktualną odpowiedzią katolickich teologów-medioznawców wobec wyzwań współczesności, charakteryzującej się swoistą mediokracją.
Przedstawione w niniejszym tomie rozmaite studia mają charakter interdyscyplinarny; łączą bowiem harmonijnie refleksję teologiczną, etyczną, pedagogiczną oraz medioznawczą. W intencji Autorów, naukowców pracujących w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, prezentowane artykuły w najogólniejszym zarysie stanowią konfrontację obrazów medialnych z realną rzeczywistością. Sformułowane oceny i wnioski wynikają zaś zarówno z wiedzy teologicznej, jak i wyników rozmaitych dziedzin nauki o środkach społecznego przekazu oraz komunikacji medialnej. 
Ks. Andrzej Adamski, Kamila Kwasik, Grzegorz Łęcicki
         Brak recenzjix 
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE     
            Wybierz wariant produktu
         | |