|
Klient anielski czy diabelski?Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-60652-13-8
EAN:
9788360652138
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
14x22,5 cm
liczba stron:
268
rok wydania:
2007
wysyłka:
niedostępny
26,07
zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,07 zł
OpisRecenzje
Czy wśród twoich klientów są demony? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że wszyscy ich klienci są dochodowi, ale prawie nigdy nie mają racji. Czy potrafisz wskazać anioły pośród swoich klientów - tych, którzy robią najwięcej dla akcji twojej spółki? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że potrafi, ale prawie zawsze wskazują tych niewłaściwych. Nigdy nie czytałeś takiej książki, na temat klientów, jak ta. Posiada ona potencjał pozwalający na dokonanie radykalnych zmian w twojej firmie - spektakularnej poprawy dochodowości i zwiększenia cen akcji - bez konieczności dokonywania zwolnień i restrukturyzacji. Wiesz już, albo z łatwością możesz się dowiedzieć, co jest ci potrzebne. Teraz tylko naucz się z tego korzystać.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|