Okładka książki Klient anielski czy diabelski?

Klient anielski czy diabelski?

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-60652-13-8
EAN:
9788360652138
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
14x22,5 cm
liczba stron:
268
rok wydania:
2007
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
26,07
 zł
Cena detaliczna:  
45,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,07
Czy wśród twoich klientów są demony? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że wszyscy ich klienci są dochodowi, ale prawie nigdy nie mają racji. Czy potrafisz wskazać anioły pośród swoich klientów - tych, którzy robią najwięcej dla akcji twojej spółki? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że potrafi, ale prawie zawsze wskazują tych niewłaściwych. Nigdy nie czytałeś takiej książki, na temat klientów, jak ta. Posiada ona potencjał pozwalający na dokonanie radykalnych zmian w twojej firmie - spektakularnej poprawy dochodowości i zwiększenia cen akcji - bez konieczności dokonywania zwolnień i restrukturyzacji. Wiesz już, albo z łatwością możesz się dowiedzieć, co jest ci potrzebne. Teraz tylko naucz się z tego korzystać.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj