Okładka książki Klimat dla kreatywności

Klimat dla kreatywności

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788376410166
EAN:
9788376410166
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Koncepcje, metody, badania
Wydawca:
format:
16x23 cm
język:
polski
liczba stron:
188
rok wydania:
2009
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
29,30
 zł
Cena detaliczna:  
37,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,30
Kategoria klimatu dla kreatywności dotyczy postrzeganych przez uczniów w szkole lub pracowników w miejscu pracy warunków ich funkcjonowania w określonym systemie: relacji z kolegami i przełożonymi, wzajemnego zaufania i otwartości, a także konfliktów i sposobów ich rozwiązywania. Książka prezentuje kilka studiów badawczych, w trakcie których konstruowane były narzędzia do pomiaru postrzeganego klimatu panującego w szkole, pracy, opisywane były też uwarunkowania tejże percepcji. Klimat z założenia jest pojęciem „miękkim”, metaforą opisującą atmosferę panującą w grupie ludzi lub organizacji, stąd próby jego ilościowego pomiaru mogą budzić wątpliwości. Z drugiej jednak strony, co najmniej od kilkudziesięciu lat na całym świecie tworzone są narzędzia, które umożliwiają wieloaspektową diagnozę klimatu panującego w organizacji, a poprzez to – próby jego zmiany, interwencji mogących poprawić funkcjonowanie międzyludzkie. Po przeczytaniu pracy nauczyciel, ale i menedżer będzie dysponował wiedzą, ale i konkretnymi narzędziami, które pozwolą zbadać i poprawić atmosferę tak, aby sprzyjała ona podejmowaniu działań o charakterze innowacyjnym i twórczym.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj