|
![]() Kompetencja sieciowa pracowników wiedzyNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788380856721
EAN:
9788380856721
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.4x23.2
język:
polski
liczba stron:
258
rok wydania:
2018
wysyłka:
niedostępny
49,00
zł
Cena detaliczna:
60,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł
Kompetencja sieciowa to jedna z kompetencji potrzebna pracownikom na współczesnym rynku pracy oraz zatrudnionych w organizacjach sieciowych. Pozwala pracownikom nawiązywać i utrzymywać kontakty potrzebne do osiągania sukcesów w pracy. Mogą wykorzystywać szybko rozwijające się narzędzia i aplikacje teleinformatyczne tj. fora tematyczne, media społecznościowe, korespondencję mailową czy też kontakt telefoniczny a także kontakt bezpośredni, np. spotkania robocze, nieformalne, konferencje czy targi branżowe. Znaczenie kompetencji sieciowej rośnie wśród pracowników wiedzy, gdyż to oni napędzają innowacyjność i rozwój organizacji i społeczeństw. Pracownicy wiedzy posiadający wysoką kompetencję sieciową zwiększają przepływ wiedzy oraz współtworzą nową wiedzę, potrzebną organizacjom i im osobiście do osiągania sukcesów zawodowych również w przyszłości. Książka to rezultat prac badawczych realizowanych w grancie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|