|
Kompetencje i satysfakcjaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788380855878
EAN:
9788380855878
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania
Wydawca:
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
284
rok wydania:
2018
wysyłka:
niedostępny
48,06
zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,06 zł
OpisRecenzje
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|