|
Kompetencje menedżera a relacje międzypracownicze w organizacji uczącej sięNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788323223283
EAN:
9788323223283
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
272
rok wydania:
2011
wysyłka:
niedostępny
28,72
zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,72 zł
OpisRecenzje
Stwierdzając, że człowiek "jest wartością najważniejszą, a praca podstawowym miernikiem" jego wartości, Autorka monografii zauważa, że owa wartość jest uzależniona od wydajności pracy, efektu synergicznego oraz stosowanych "kompetencji menadżera". Wartość ta rzutuje na kształtowanie się relacji międzypracowniczych oraz zasady funkcjonowania i kształt polityki personalnej w organizacji uczącej się. Biorąc pod uwagę zainteresowania i preferencje Autorki, należy stwierdzić, że celem głównym niniejszej pracy jest chęć określenia stosownych zależności między kompetencjami interpersonalnymi menedżera a kształtowaniem się relacji międzypracowniczych we współczesnej organizacji.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|