|
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788301156374
EAN:
978830115637401
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.4x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
272
rok wydania:
2008
wysyłka:
niedostępny
58,43
zł
Cena detaliczna:
74,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,43 zł
OpisRecenzje
Książka:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|