|
Komunikacja społeczna w zarządzaniuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788377804445
EAN:
9788377804445
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Proces komunikowania w relacjach międzyosobowych
Wydawca:
format:
15.5x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
214
rok wydania:
2012
wysyłka:
niedostępny
27,83
zł
Cena detaliczna:
36,40 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,83 zł
OpisRecenzje
Prezentowana Czytelnikowi kolejna monografia z serii Komunikacja społeczna w edukacji jest tematycznie związana z wymienionymi wyżej aspektami komunikowania. Książka zawiera 10 artykułów napisanych przez trzynaściorga autorów z następujących ośmiu uczelni: Uniwersytetu Jagiellońskego, Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Opolskiego, Politechniki Częstochowskiej, Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Gnieźnieńskiej Szkoły Wyższej Milenium – Wydziału Zamiejscowego w Wągrowcu, Wielkopolskiej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Środzie Wielkopolskiej oraz Uniwersytetu Śląskiego w Opawie Wydziału Przedsiębiorczości i Handlu w Karwinie. Tym samym ma miejsce kontynuacja kilkuletniej współpracy pedagogów (a także przedstawicieli innych dyscyplin) zajmujących się problematyką komunikacji społecznej, pochodzących z Polski i Republiki Czeskiej.
Z Wprowadzenia
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|