|
![]() Komunikacja społeczna w zarządzaniuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788377804445
EAN:
9788377804445
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Proces komunikowania w relacjach międzyosobowych
Wydawca:
format:
15.5x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
214
rok wydania:
2012
wysyłka:
niedostępny
27,66
zł
Cena detaliczna:
36,40 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,66 zł
Prezentowana Czytelnikowi kolejna monografia z serii Komunikacja społeczna w edukacji jest tematycznie związana z wymienionymi wyżej aspektami komunikowania. Książka zawiera 10 artykułów napisanych przez trzynaściorga autorów z następujących ośmiu uczelni: Uniwersytetu Jagiellońskego, Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Opolskiego, Politechniki Częstochowskiej, Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Gnieźnieńskiej Szkoły Wyższej Milenium – Wydziału Zamiejscowego w Wągrowcu, Wielkopolskiej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Środzie Wielkopolskiej oraz Uniwersytetu Śląskiego w Opawie Wydziału Przedsiębiorczości i Handlu w Karwinie. Tym samym ma miejsce kontynuacja kilkuletniej współpracy pedagogów (a także przedstawicieli innych dyscyplin) zajmujących się problematyką komunikacji społecznej, pochodzących z Polski i Republiki Czeskiej.
Z Wprowadzenia
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|