|
![]() Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędziaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788372778185
EAN:
9788372778185
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
15x20,5 cm
język:
polski
liczba stron:
180
rok wydania:
2015
wysyłka:
48h
40,93
zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,93 zł
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.
Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|