|
Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędziaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788372778185
EAN:
9788372778185
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
15x20,5 cm
język:
polski
liczba stron:
180
rok wydania:
2015
wysyłka:
3 - 5 dni
39,67
zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,67 zł
OpisRecenzje
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.
Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|