Okładka książki Kościół na rynku. Eseje pastoralne

Kościół na rynku. Eseje pastoralne

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-65424-96-9
EAN:
9788365424969
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Aeseje pastoralne
Wydawca:
format:
205x140 mm
język:
polski
liczba stron:
382
rok wydania:
2020
wysyłka:
48h
22,80
 zł
Cena detaliczna:  
39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,72
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj