|
![]() Kościół na rynku. Eseje pastoralneNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-65424-96-9
EAN:
9788365424969
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Aeseje pastoralne
Wydawca:
format:
212x148x30mm
język:
polski
liczba stron:
382
rok wydania:
2020
wysyłka:
48h
22,58
zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,58 zł
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|