|
Kreacja wizerunku osobowegoNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788376542225
EAN:
9788376542225
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Podstawy psychosemiotyki image'u
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
200
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
22,57
zł
Cena detaliczna:
27,70 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,57 zł
OpisRecenzje
Znaczenie imageu w życiu człowieka jest ogromne, a zainteresowanie badaczy właściwościami jego kształtowania i prawami funkcjonowania wciąż wzrasta. Autorka monografii przeprowadza rozgraniczenie między imagologią pragmatyczną, skierowaną realizację zadań zdobywania władzy i pomnażania bogactwa, a imagologią humanistyczną, której celem stają się rozumienie mechanizmów autoekspresji człowieka oraz pomoc w modelowaniu procesów adekwatnej prezentacji człowieka otoczeniu. Paradygmat humanistyczny stał się treściowo nośnym kontekstem książki.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|