Okładka książki Kreacja wizerunku osobowego

Kreacja wizerunku osobowego

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788376542225
EAN:
9788376542225
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Podstawy psychosemiotyki image'u
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
200
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22,57
 zł
Cena detaliczna:  
27,70 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,43
Znaczenie imageu w życiu człowieka jest ogromne, a zainteresowanie badaczy właściwościami jego kształtowania i prawami funkcjonowania wciąż wzrasta. Autorka monografii przeprowadza rozgraniczenie między imagologią pragmatyczną, skierowaną realizację zadań zdobywania władzy i pomnażania bogactwa, a imagologią humanistyczną, której celem stają się rozumienie mechanizmów autoekspresji człowieka oraz pomoc w modelowaniu procesów adekwatnej prezentacji człowieka otoczeniu. Paradygmat humanistyczny stał się treściowo nośnym kontekstem książki.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj