|
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w PolsceNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788365648976
EAN:
9788365648976
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
132
rok wydania:
2019
wysyłka:
48h
32,59
zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,75 zł
OpisRecenzje
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|