Okładka książki Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788365648976
EAN:
9788365648976
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
132
rok wydania:
2023
wysyłka:
48h
37,50
 zł
Cena detaliczna:  
54,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP. Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków. Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska Politechnika Białostocka

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj